Big Time Prologue

Czterech chłopaków z Minnesoty świętuje właśnie wraz ze swoimi przyjaciółmi swój największy sukces. Jeszcze kilka lat temu byli zwykłymi nastolatkami, marzącymi o zawodowym graniu w hokeja. Teraz zdobyli nagrodę za najlepszą piosenkę i wystąpili na scenie gali Tween Choice Awards. Stali się znani na całym świecie jako boysband o nazwie Big Time Rush, spełniając tym samym swoje największe marzenia.
Kendall, Logan, James i Carlos bawią się teraz ze swoimi dziewczynami i przyjaciółmi. Tańczą, śpiewają i śmieją się. Czują się, jakby wygrali na loterii. Jeszcze nigdy wcześniej nie byli szczęśliwi tak bardzo, jak w tej chwili. Wiedzą, że ich muzyczna podróż wciąż trwa, a ta impreza będzie trwała całą noc.
Przenieśmy się tymczasem do nastoletniej Katie, która rozmawia z Austinem Mahone, popijając owocowy sok. Dziewczyna jest niemniej szczęśliwa od boysbandu, którego liderem jest jej brat. Marzenie małej Knight o poznaniu Austina właśnie się spełnia. Katie stara się jednak zachować należyty dystans między nią, a nowo poznanym chłopakiem. Wie, że jej brat i mama cały czas mają ich na oku. Pomimo dobrej zabawy rodzina dziewczynki nie chce dopuścić, by tej nocy wydarzyło się coś, co nie powinno mieć miejsca. Ona jednak nie jest na nich zła. Wie, że robią to z troski i jest im za to wdzięczna. Nie zamierza także robić nic, przez co straciłaby ich zaufanie.
Impreza trwa w najlepsze. Chłopcy świetnie się bawią, Katie dyskutuje z Austinem, a dorośli rozprawiają o przyszłości zespołu, pilnując jednocześnie nastolatków. Oni również są szczęśliwi z sukcesu chłopców. Nikt nie jest jeszcze bowiem świadomy problemów, które ma przynieść następny dzień.
_____________________________________________________________________________________________________________________
Witajcie na moim nowym blogu!
Już od dawna nosiłam się z zamiarem napisania opowiadania na podstawie serialu o Big Time Rush i oto ono! Nawet nie wiecie, jak się cieszę, że w końcu mi się to udało.
Jeśli chodzi o sprawy organizacyjne, tym razem nie będę publikowała rozdziałów, ale odcinki. Każdy odcinek będzie jakoś zatytułowany, a nowe epizody pojawiać się będą w każdą środę o godzinie 15:00. Jak widzicie, odcinki te pisane będą w formie trzecioosobowej. Jest to moja pierwsza przygoda z "narratorem wszechwiedzącym", więc mam nadzieję, że spodoba Wam się taka odmiana.
W zakładkach na górze znajdziecie bohaterów oraz zwiastun tego opowiadania, który wstawię również tutaj. Oto on:
Mam nadzieję, że nowe opowiadanie przypadnie Wam do gustu i będziecie ze mną podczas realizowania tego projektu.
Do następnego!

Komentarze

  1. Wow! Już mi się to podoba i nie mogę do czkeać się następnego odcinka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagle wróciła do mnie serialowa nostalgia. Miałam skomentować jutro, ale nie jest tego dużo. Już nie mogę się doczekać!

    UWAGA! Czas na chamską reklamę!
    Tak przy okazji, u mnie trzeci rozdział: https://youre-my-oxygen.blogspot.com/2019/01/rozdzia-3.html
    Koniec chamskiej reklamy!

    Super! Czekam na nn! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział bardzo mi się podoba na pewno zostanę tutaj na dłużej. Pozdrawiam i życzę dużo weny ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Big Time Problems

Big Time Dates